Bohaterowie



IV. „Pożyczona”


Bianca Scozzari – lat 20, studentka, wolontariuszka
Tak nie można! Ivanie, to kategorycznie nieetyczne!”

Ivan Zaycew – lat 24, przyjmujący, lekkoduch
Nie ma idealnej kobiety. Sprawdziłem. Wszystkie.”

Giovanna Falcone – lat 80, babcia, pogodna
Ivan, kochanie, musicie wygrać! Postawiłam na was połowę emerytury!”

Dragan Travica – lat 26, rozgrywający, dobry duch
Uwierzyłbym, że jesteście przyjaciółmi, gdyby nie taki tyci problem... On przyjaźń z każdą kobietą zaczyna i kończy w łóżku.”

Akcja opowiadania – rok 2012, przed IO
Miejsce: Macerata, Spoleto, Włochy

3 komentarze:

  1. Ja będę grzecznie czekać na rozdziały. Bohaterowie bardzo ciekawi, aczkolwiek oprócz Michała Łasko to chyba żadnego nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaha poległam hahahah
    Sprawdziłem. Wszystkie. hahahahahaha udany ;p
    no i babcia rządzi :D połowa emerytury hahahahahah
    Anno, będzie wyśmienicie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoska przygoda :D Podoba mi się zdecydowanie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Lady Spark