Wstęp


     Witam wszystkich serdecznie!

     Nie sądziłam, że tak szybko wrócę do pisania. Niektóre z Was wiedzą, jak ciężko mi to przychodziło w ostatnim czasie. Jestem jednak zadowolona, że w końcu ruszyłam z miejsca i mogę zaprosić Was do uczestniczenia w nowym projekcie.
     Popularne stały się tzw. ''one party''. Również i ja skusiłam się na pisanie w tym stylu. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Mam rozpisanych kilka historii. Mam nadzieję, że uda mi się je napisać i podzielić się nimi tutaj z Wami.
     W panelu pojawiła się zakładka "Bohaterowie". Z każdym kolejnym "partem" będę dodawała tam postacie, które występują w aktualnej historii. Każda z nich będzie podzielona na pięć rozdziałów. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)
     Pierwsi bohaterowie pojawią się już teraz, a pierwszy rozdział za ok. tydzień. Publikować będę starym systemem - co jeden lub dwa tygodnie.
     Jeśli chodzi o "Bądź", produkcja niestety stanęła w miejscu i nie przewiduję powrotu wcześniej, niż w wakacje, a i to dopiero w okolicach lipca. Wybaczcie poślizg. Mimo, iż przywiązałam się do historii Anki, Michała i Bartka, nie potrafię zacząć drugiego tomu, choć mam już na niego koncepcję. Trzymajcie kciuki!

     Pozdrawiam serdecznie,
     Wasza Anna.

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że poczekam na wszystko, co nam zaserwujesz. Spodziewam się wyśmienitej uczty ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na pierwszą odsłonę :) Z pewnością będzie to coś świetnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż napisać - czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Lady Spark